Модел за образователна игра Hell’s Math, подпомагаща развитието на компетентности в обучението по математика в прогимназиален етап

Трудът е производен от дипломна работа със заглавие Приложение на игрово-базиран компетентностен подход в обучението по математика в прогимназиален етап (V-VII клас), защитена с отлична оценка в магистърска програма ТОМИ от Атанас Терзиев с дипломен ръководител доц. д-р Николина Николова.

Цел на изследването е да се идентифицира модел на добра педагогическа практика, насочена към интегрираното развиване на ключови компетентности и уменията на 21-ви век, както и да се изследва влиянието ѝ върху мотивацията и постиженията на учениците в обучението по математика в прогимназиален етап чрез прилагане на игрово-базирания компетентностен подход.

Задачи на изследването са:

  1. Проучване на теоретичната основа на игрово-базирания компетентностен подход;
  2. Анализ на специфичните компетенции по математика, които могат да бъдат развити чрез игрово-базирано обучение;
  3. Разработване на модел на добра педагогическа практика, развиваща уменията на 21-ви век и въздействаща върху мотивацията на учениците да развиват математически компетентности чрез прилагане на игрово-базиран компетентностен подход в обучението по математика;
  4. Апробиране и анализ на разработения модел на добра педагогическа практика.

>>> Изтегляне в PDF формат <<<

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *